.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جوابیه روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران به فرماندار جویبار؛
حفظ آرامش از الزامات جامعه برای تحقق حماسه سیاسی است

براین نكته تاكید می گردد شهرستان جویبار به دلیل داشتن شرایط خاص ورزش احتیاج به فعالیت بیشتری داشته كه امیدواریم با معرفی فردی توانمند در آینده نزدیك این مهم تحقق یابد .

به گزارش شمال نيوز به نقل از شمال ورزشی در پی درج مطلبی با عنوان انتقاد شدید فرماندار جویبار از مدیر کل ورزش و جوانان مازندران ،روابط عمومی ادراه کل ورزش و جوانان استان جوابیه ای را به این سایت ارسال نموده که عینا" آورده می شود:

 یقیناً حفظ آرامش در فضای كنونی جامعه از سوی همگان و بالاخص مسئولین اجرایی از اموری است كه باید رعایت شده تا انشاء اله شاهد تحقق حماسه سیاسی در انتخابات پیش رو باشیم . در روزهای اخیر برخی سایت های خبری مبادرت به انتشار مصاحبه آقای امید نیك نژاد فرماندار جوان شهرستان جویبار كه در پی  تودیع رییس اداره ورزش و جوانان آن شهرستان و معارفه وی به عنوان سرپرست ورزش شهرستان نكا ایراد شده بود،نمودند كه در این خصوص مواردی جهت یادآوری اعلام می گردد.
همانطور كه می دانیم تغییر و تحول در حوزه منابع انسانی هر سازمانی از حداقل اختیارات مدیران بوده كه می توانند جهت پیشبرد و اهداف سازمانی و در نظر گرفتن مصالح اداری مبادرت به انجام آن نمایند . برهمین اساس پس از انجام كارهای كارشناسی لازم مقرر شد تغییراتی در راس ادارات ورزش و جوانان بعضی از شهرستان های استان صورت گرفته تا ضمن به جریان افتادن روحی تازه به ورزش استان شاهد ارتقای همكاران سازمانی و استفاده درست از توانمندی این عزیزان باشیم از این رو برخی از روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها در حوزه كاری خود جابجا شدند . ( تاكید می شود جابجا و نه بركنار) كه همین امر سبب شده در این مدت كوتاه شاهد اثرات خوبی در بدنه ورزش استان باشیم و این گردش مدیریتی در سطح شهرستانها از سبک های مدیریتی قابل توجه در تمامی عرصه های مدیریت پیشرفته در جهان است.
از طرفی این را نیز واقفیم برای معارفه یك شخص در راس یك اداره در شهرستان معمولاً برخی هماهنگی با مسئولین ذیربط انجام كه پس از استعلامات لازم نسبت به معارفه وی اقدام می شود . اما تاكنون دیده نشده و یا در كتب علوم مدیریت آورده نشده كه برای جابجایی یك شخص در مجموعه داخلی سازمانی خود مدیر سازمان مجاب به هماهنگی با بیرون سازمان بوده كه یقیناً آقای نیك نژاد نیز در حوزه كاری بر این مساله كاملاً آگاهی دارند .
براین نكته تاكید می گردد شهرستان جویبار به دلیل داشتن شرایط خاص ورزش احتیاج به فعالیت بیشتری داشته كه امیدواریم با معرفی فردی توانمند در آینده نزدیك این مهم تحقق یابد .
اگرچه برای بسیاری از صحبت های آقای نیك نژاد موارد قابل معروضی وجود دارد اما به دلیل ایجاد آرامش هرچه بیشتر در فضای كنونی از پرداختن به آن خودداری شده و امیدواریم كه بسیار بیشتر از دوران گذشته شاهد موفقیت های ورزش استان مازندران و بخصوص شهرستان جویبار در عرصه های قهرمانی و همگانی باشیم .
ضمنا یادآور می شود طی 5 ماه گذشته در جهت انتصاب مدیر جدید در شهرستانها طبق نظر کارشناسی و پس از استعلامات لازمه و بر اساس تجارب و تخصص و سوابق مدیریتی و در جهت ارتقاء سطح مدیریتی مدیران دستگاه ورزش در شهرستانها با هماهنگی فرمانداران محترم شهرستانهاس سوادکوه ، نور، آمل ، بابل، بهشهر، گلوگاه ، بابلسر و ... بدون کوچکترین تنشی موضوع چرخش مدیران و انتصاب و انتخاب شایسته صورت پذیرفته و محقق گردید.

روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.057 seconds.